Skip to main content

3CX

Τηλεφωνικό Σύστημα

3CX PBX Τηλεφωνικό Σύστημα – Ολοκληρωμένη Εταιρική Επικοινωνία

Το 3CX PBX αποτελεί τη σύγχρονη cloud λύση για τηλεφωνικά συστήματα επιχειρήσεων, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες 3CX VoIP επικοινωνίας, ενσωμάτωση με CRM και ευέλικτες επιλογές εγκατάστασης. Με εύκολη υλοποίηση είτε σε τοπικό εξοπλισμό είτε σε 3CX Cloud, το σύστημα 3CX προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες κάθε οργανισμού.

3CX Τιμοκατάλογος
Λύσεις modulus για ασφαλή και επεκτάσιμη τηλεφωνία.

Τι είναι το 3CX;

Το 3CX είναι ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου επόμενης γενιάς που λειτουργεί ως IP‑PBX ή μπορεί να φιλοξενηθεί στο 3CX Cloud, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα εταιρικής επικοινωνίας. Με λειτουργίες που περιλαμβάνουν VoIP κλήσεις, βιντεοκλήσεις, live chat, εφαρμογές για κινητά και υπολογιστές, το 3CX ενσωματώνεται εύκολα με τα συστήματα της επιχείρησής σας.

επιχειρησιακή τηλεφωνία για call center

Γιατί να επιλέξετε τη modulus;

Διασύνδεση VoIP τηλεφωνίας με το 3CX PBX χωρίς ρυθμίσεις

Εξασφαλίζουμε την ομαλή διασύνδεση της VoIP τηλεφωνίας με το 3CX, χωρίς καμία επιπλέον ρύθμιση από την πλευρά σας. Είμαστε επίσημος χρυσός συνεργάτης (Gold Partner) και ο μοναδικός πιστοποιημένος πάροχος VoIP του 3CX στην Ελλάδα – σας καλύπτουμε πλήρως!

 

Υπηρεσία VoIP τηλεφωνίας modulus

Η πιστοποίηση μας διασφαλίζει ότι, κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε αναβάθμισης του 3CX, το SIP trunk παραμένει σταθερό και η τηλεφωνία σας πάντα διαθέσιμη, χωρίς διακοπές στην επικοινωνία.

Διαθέτουμε την τεχνογνωσία για να κατανοήσουμε πλήρως τις ανάγκες σας, πριν  προτείνουμε την καλύτερη λύση για την επιχείρησή σας.

Οι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν εξολοκλήρου την εγκατάσταση και διαμόρφωση του 3CX, συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων integrations και ρυθμίσεων.

Με την 24/7 υποστήριξή μας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα. Οι τεχνικοί μας είναι πάντα διαθέσιμοι για να σας βοηθήσουν σε οτιδήποτε χρειαστείτε.

Πλεονεκτήματα

Γιατί να επιλέξετε 3CX PBX για την επιχείρησή σας

Ολοκληρωμένη Λύση Επικοινωνίας

Με εκτεταμένες λειτουργίες PBX, όπως καταγραφή κλήσεων και call reporting, το 3CX καλύπτει πλήρως τις επικοινωνιακές σας ανάγκες και προσαρμόζεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις της επιχείρησής σας χωρίς επιπλέον κόστος.

Ενισχυμένη Συνεργασία

Λειτουργίες όπως βιντεοκλήσεις, web conferencing και live chat ενισχύουν την παραγωγικότητα της ομάδας και διευκολύνουν την εσωτερική και εξωτερική συνεργασία.

Ευέλικτη Εγκατάσταση

Με επιλογές για εγκατάσταση στο cloud ή on-premise, μπορείτε να επιλέξετε την προσέγγιση που ταιριάζει καλύτερα στις λειτουργικές σας ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας.

Απομακρυσμένη Εργασία

Οι εφαρμογές για κινητά και desktops/laptops επιτρέπουν στους υπαλλήλους να πραγματοποιούν και να απαντούν κλήσεις από οπουδήποτε, υποστηρίζοντας την απομακρυσμένη εργασία.

Απρόσκοπτη Διασύνδεση

Η διασύνδεση με τα πιο δημοφιλή CRM, όπως το HubSpot και το Salesforce, και άλλες επιχειρησιακές εφαρμογές, επιτρέπει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών, ενισχύοντας την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την ικανοποίηση των πελατών σας.

Προηγμένη Ασφάλεια

Χαρακτηριστικά όπως η κρυπτογράφηση κλήσεων, η αυτόματη διαχείριση blacklist IP και το ενσωματωμένο firewall παρέχουν ισχυρή ασφάλεια, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρηματικές επικοινωνίες είναι προστατευμένες από πιθανές απειλές.

Εύκολη Διαχείριση

Το web-based διαχειριστικό περιβάλλον απλοποιεί τη διαχείριση του συστήματος, κάνοντάς την εύκολη ακόμα και για επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν εκτεταμένες τεχνικές γνώσεις.

Λειτουργίες

Προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας!

Καταγραφή κλήσεων για εκπαίδευση, παρακολούθηση ποιότητας και διασφάλιση νομικής συμμόρφωσης

Call Recording

Καταγραφή κλήσεων για εκπαίδευση, παρακολούθηση ποιότητας και νομική συμμόρφωση, με δυνατότητα εύκολης αποθήκευσης και αναπαραγωγής συνομιλιών.

API διασύνδεση για αποστολή SMS και Viber, σύνδεση με CRM και επιχειρησιακές εφαρμογές

Integrations

Αναβαθμίστε την επικοινωνία με το modulus Messaging Platform (mMP). Στείλτε SMS και Viber, διασυνδέστε με CRM και επιχειρησιακές εφαρμογές, αποκτώντας μια ολοκληρωμένη λύση επικοινωνίας.

 
Multi-Tenant 3CX για αποδοτική και ασφαλή διαχείριση τηλεφωνικών συστημάτων επιχειρήσεων

Multi-Tenant 3CX

Το Multi-Tenant 3CX προσφέρει ξεχωριστή διαχείριση τηλεφωνικών συστημάτων για παρόχους, επιχειρήσεις και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, με έμφαση στην αποδοτικότητα και την ασφάλεια.

Μάθετε περισσότερα εδώ.

Λύση Hotel PBX με check-in/out, «Μην ενοχλείτε», αφυπνίσεις και διασύνδεση με PMS συστήματα

Hotel PBX

Εξειδικευμένη λύση για ξενοδοχεία, με δυνατότητες όπως check-in/check-out, «Μην ενοχλείτε», αφυπνίσεις, και τιμολόγηση κλήσεων. Διασύνδεση με PMS όπως Micros Fidelio και Roommaster. [Μάθετε περισσότερα]

Αναλυτικά call reports για παρακολούθηση απόδοσης κλήσεων και βελτίωση εξυπηρέτησης

Call Reporting

Αναλυτικά reports για την απόδοση των κλήσεων, διευκολύνοντας τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και των εσωτερικών διαδικασιών.

Live chat και μηνύματα για άμεση επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες σε πραγματικό χρόνο απο τη moduus

Live Chat & Messaging

Αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο με πελάτες και συνεργάτες μέσω live chat και μηνυμάτων, βελτιώνοντας τον χρόνο απόκρισης και την εσωτερική επικοινωνία.

WebRTC κλήσεις μέσω browser χωρίς επιπλέον λογισμικό για άμεση και εύκολη επικοινωνία

Web RTC Support

Πραγματοποίηση κλήσεων απευθείας μέσω του browser, χωρίς την ανάγκη επιπλέον λογισμικού ή plugins, για άμεση και εύκολη επικοινωνία.

Αποκτήστε 3CX Τηλεφωνικό Σύστημα

Προτεινόμενο Περιεχόμενο

επαγγελματική voip επικοινωνία με δυνατότητα scaling

Andronis Hotels: Ολοκληρωμένο Σύστημα Επικοινωνίας με 3CX & VoIP Τηλεφωνία

Παρείχαμε στον όμιλο Andronis Hotels μια προηγμένη λύση τηλεφωνίας διασφαλίζοντας ενιαία και αποτελεσματική εσωτερική επικοινωνία.

Υλοποίηση

Προτεινόμενο Μέγεθος

Σημαντικές Λειτουργίες

Integrations

Υλοποίηση

Προτεινόμενο Μέγεθος

Σημαντικές Λειτουργίες

Integrations

modulus vPBX

Cloud-based

Μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις

  • IVR’s
  • Audio Messages
  • Queues
  • Ring Groups
  • Time Conditions

 

Προτεινόμενο

3CX

Cloud-based / On-premise

Μεσαίες ή Μεγάλες Επιχειρήσεις

  • Call Recording
  • Live Chat & Messaging
  • Call Reporting
  • Web RTC Support
  • Zoho
  • Microsoft 365
  • HubSpot
  • Salesforce
  • Zendesk

 

FreePBX

Cloud-based / On-premise

Μεσαίες ή Μεγάλες Επιχειρήσεις

  • Speech2Text
  • Dynamic Queues
  • SBS Proxy
  • Advanced Call Reporting (QueueMetrics)

Συχνές Ερωτήσεις

Το 3CX προσφέρει άδειες χρήσης μόνο μέσω των επίσημων συνεργατών. Επιλέγοντας τη modulus, εξασφαλίζετε πρόσθετες υπηρεσίες όπως πλήρη υποστήριξη, παραμετροποίηση και τη μοναδική δυνατότητα απρόσκοπτης διασύνδεσης VoIP τηλεφωνίας με το 3CX.

Ως πιστοποιημένος πάροχος, όλα τα τεχνικά στοιχεία για τη διασύνδεση της VoIP τηλεφωνίας είναι προρυθμισμένα, εξασφαλίζοντας εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση χωρίς πρόσθετη προσπάθεια από την πλευρά σας. Επιπλέον, η πιστοποίηση μας διασφαλίζει ότι, κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε αναβάθμισης του 3CX, το SIP trunk παραμένει σταθερό και η τηλεφωνία σας πάντα διαθέσιμη, χωρίς διακοπές στην επικοινωνία.

Ναι, το 3CX υποστηρίζει διασύνδεση με τα περισσότερα CRM συστήματα της αγοράς, όπως το HubSpot και το Salesforce, επιτρέποντας απρόσκοπτη επικοινωνία και καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Έχετε τρεις επιλογές: Μπορείτε να επιλέξετε hosting στο 3CX, εγκατάσταση on-premises ή στο cloud, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Φυσικά! Το app του 3CX είναι συμβατό με όλες τις συσκευές, τόσο κινητές όσο και desktops, εξασφαλίζοντας ευέλικτη επικοινωνία όπου κι αν βρίσκεστε.

Η modulus αναλαμβάνει πλήρως την παραμετροποίηση του συστήματος για εσάς. Αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνεται στο πακέτο μας για να διασφαλίσουμε την ομαλή και γρήγορη λειτουργία του 3CX.

Η modulus αναλαμβάνει πλήρως την υποστήριξή σας μετά την υλοποίηση του 3CX. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα διαθέσιμα πακέτα τεχνικής υποστήριξης.